ŠPORTNI  VRTILJAK

NAMENGibalni program je namenjen načrtnemu, vodenemu in ovrednotenemu delu z otroki na področju gibanja, vključuje elemente medpodročnega prepletanja znotraj kurikuluma z uporabo inovativnih gibalno-športnih vsebin/metodologij
CILJIOmogočanje in spodbujanje gibalne dejavnosti otrok, zavedanje lastnega telesa in doživljanje ugodja v gibanju, pridobivanje zaupanja v svoje telo in gibalne sposobnosti, usvajanje osnovnih gibalnih konceptov, razvijanje gibalnih sposobnosti, postopno spoznavanje in usvajanje osnovnih prvin različnih športnih zvrsti, spoznavanja pomena sodelovanja ter spoštovanja in upoštevanja različnosti.
DEJAVNOSTIVadbena ura, gibalna minuta, gibalni odmor, jutranje razgibavanje, športno dopoldne/popoldne s starši, orientacijski izlet, izlet, gibalno načrtovan sprehod, tečaji (rolanje, drsanje, smučanje), kros, mini olimpijada, igre brez meja, kolesarjenje, joga za najmlajše, oviratlon, zimske igre.
CILJNA SKUPINAOddelki 1. in 2. star. obd.
IZVAJALCIPrimož Hönigmann, Sonja Nerad in Jasna Nuša Štaher, Alja Majcen in Iris Cerovšek Komac, Simona Nerat in Anita Arnečič
SODELUJOČIPedagoška fakulteta Maribor
ČAS IZVAJANJACelo šolsko leto
VODJA PROJEKTA/ KOORDINATORPrimož Hönigmann, vzg. pred. otrok in dipl. šport. tren.

Večina otrok se v času obiskovanja vrtca prvič sreča s strokovno načrtovano in vodeno obliko gibalne dejavnosti.  Znano je, da so otrokove dejavnosti na področju gibanja v prvih letih življenja podlaga za kasnejše športne dejavnosti. S tem pa se razvijajo in oblikujejo otrokove sposobnosti, lastnosti, zmožnosti in značilnosti, zato je potrebno otroke spodbujati in jim omogočiti, da z različnimi dejavnostmi razvijejo gibalne sposobnosti, usvajajo osnove gibalne koncepte oz. sheme in elemente različnih športnih zvrsti. Gibanje je za otroke izrednega pomena. Vpliva na gibalni, spoznavni, čustveni in socialni razvoj. V predšolskem obdobju gibanje otrokom najlažje približamo preko igre. Pri izvajanju le-teh sta potrebni domišljija in ustvarjalnost, ki pripomoreta, da so igre privlačne in zabavne. Otrok pa skozi igro sproščeno in aktivno razvija gibalne sposobnosti, ki jih bo lahko v kasnejšem obdobju nadgradil.

Dostopnost