EKO VRTEC KOT NAČIN ŽIVLJENJA

NAMENSkrb za otrokovo zdravje in življenje, ki sta v neposredni in posredni odvisnosti od njegovega in našega ravnanja z okoljem
CILJIZ dobrimi zgledi in vzgojo razširjati pri otrocih znanje o čistem in zdravem okolju, usmerjati otroke k pogovoru o ekološki problematiki, opazovanju in iskanju primerov iz vsakdanjega življenja, razvijati pozitiven odnos do okolja skozi neposreden stik z njimi in jim nuditi možnost, da aktivno posegajo v njegovo urejanje in ohranjanje, razvijanje pozitivnih medsebojnih odnosov, razvijanje naklonjenega, spoštljivega in odgovornega odnosa do žive in nežive narave.
DEJAVNOSTIOtrok išče, opazuje, primerja, raziskuje, skrbi in neguje rastline in živali v okoljih, kjer živijo,hodi v naravi, se vključuje v sprostitvene dejavnosti, izvaja naravne oblike gibanja, opazuje spremembe v daljšem časovnem obdobju, opazuje nebo, pojave na nebu, opisuje in sodeluje v pogovorih, išče informacije v različnih virih, obišče kmetijo, njivo, vrt, gozd ipd., ob dejavnostih preučuje svoje telo in njegovo delovanje, otrok opazuje živa bitja s pomočjo povečeval, opazuje rastline in živali v gojilnicah, išče informacije v različnih medijih, sodeluje pri ločenem zbiranju odpadkov ali ponovni uporabi.
CILJNA SKUPINAVsi oddelki
IZVAJALCIStrokovni delavci vrtca
VODJANataša Kukovec
SODELUJOČIVodstvo vrtca
ČAS IZVAJANJACelo šolsko leto
EVALVACIJADnevna/tedenska/mesečna v skupini z otroki, končna v obliki zaključnega oz. končnega poročila.
KOORDINATORJINataša Kukovec, Barbara Omerović
Dostopnost