Skrb za otrokovo zdravje in življenje, ki sta v neposredni in posredni odvisnosti od njegovega in našega ravnanja z okoljem
CILJI
Z dobrimi zgledi in vzgojo razširjati pri otrocih znanje o čistem in zdravem okolju, usmerjati otroke k pogovoru o ekološki problematiki, opazovanju in iskanju primerov iz vsakdanjega življenja, razvijati pozitiven odnos do okolja skozi neposreden stik z njimi in jim nuditi možnost, da aktivno posegajo v njegovo urejanje in ohranjanje, razvijanje pozitivnih medsebojnih odnosov, razvijanje naklonjenega, spoštljivega in odgovornega odnosa do žive in nežive narave.
DEJAVNOSTI
Otrok išče, opazuje, primerja, raziskuje, skrbi in neguje rastline in živali v okoljih, kjer živijo,hodi v naravi, se vključuje v sprostitvene dejavnosti, izvaja naravne oblike gibanja, opazuje spremembe v daljšem časovnem obdobju, opazuje nebo, pojave na nebu, opisuje in sodeluje v pogovorih, išče informacije v različnih virih, obišče kmetijo, njivo, vrt, gozd ipd., ob dejavnostih preučuje svoje telo in njegovo delovanje, otrok opazuje živa bitja s pomočjo povečeval, opazuje rastline in živali v gojilnicah, išče informacije v različnih medijih, sodeluje pri ločenem zbiranju odpadkov ali ponovni uporabi.
CILJNA SKUPINA
Vsi oddelki
IZVAJALCI
Strokovni delavci vrtca
VODJA
Nataša Kukovec
SODELUJOČI
Vodstvo vrtca
ČAS IZVAJANJA
Celo šolsko leto
EVALVACIJA
Dnevna/tedenska/mesečna v skupini z otroki, končna v obliki zaključnega oz. končnega poročila.